Annons:
Etikettköpes
Läst 1970 ggr
Jennipher2000
2/17/15, 6:44 PM

(k) Stort russ för utbildning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Söker en trevlig och sund individ för att rida/köra in. Tanken med hästen är att få fram en lugn och trevlig individ som ska efter utbildning gå som läromästare hos yngre barn eller stanna hos mig.(oftast det sistnämnda som händer) Jag heter Jennipher och är 14 är gammal. Jag brinner för att utbilda och få fram trevliga tävlings/barnponnyer. Jag är 169 cm lång och väger 56-57 kg. Jag har ridit in alla möjliga ponnyer och kört in en shettisvalack som nu går på travet med en 9 årig tjej. (För resultat se "Huldrans joey") växt upp på shettisridskola sedan 5 års ålder. Har tränat och tävlar dressyr och hoppning. Hästen kommer stå i ett fint stall med hagar, sällskap och mycket pyssel Hästen jag söker ska ha dessa egenskaper: *lätt att lasta *kunna stå uppbunden/bli Verkad * maxad B och uppåt (128-) *minst 2 år gammal * gärna valack *stabilt psyke och trevlig att hantera. Är öppen för förslag och önskemålen ovan är ju som sagt bara önskemål. Mejla på jennis@live.se eller messa 0731429949 Min mamma backar upp mig fullt under hela inridningen/inkörningen och med alla ekonomiska kostnader som foder, träningar, vet kostnader osv och med hjälp med träningen. Har tillgång till ridhus och c tränare.

Annons:
karisma
2/19/15, 8:17 AM
#1

Hej Har en brun hingst på 3,5 år (kan lämnas som valack) Mycket snäll i all hantering har inte åkt så många ggr i släp  van att stå i spilta . Han är idag 127-128,5  Lätta bra rörelser blir det man vill ha han till Tyvärr så funkar det inte för mig att ladda upp kort Med vänlig hälsning Malin

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

karisma
2/19/15, 1:15 PM
#2
Jennipher2000
2/26/15, 8:52 PM
#3

Hej ! Vad hade du tänkt dig för pris? Vart finns han?

karisma
3/1/15, 9:28 AM
#4

Han finns i Norrtälje  ring för mer info 0706602464

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Jennipher2000
3/21/15, 10:29 PM
#5

Puttar. Korrigering i texten-167 cm är jag

Jennipher2000
3/29/15, 11:09 PM
#6

Puttar

Annons:
Upp till toppen
Annons: