Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 555 ggr
StuteriSolo
2014-10-22 08:50

Godmorgon 14-10-22

God morgon i landet!

Här är det mest mulet, men jag skymtar några blå fläckar mellan molnen, några kallgrader och det blåser litet. Ska se om jag och traktorn är mer överens idag, så jag kan skotta klart på gården, vore ju himla bra om jag kom loss med traktorn eftersom hästarna i sjöhagen nog behöver en ny bal imorgon…

På dagens schema står packning av ordrar och mer städning, får se om det blir något hästande.

Annons:
sandra75
2014-10-22 09:58
#1

God förmiddag, här är det regnigt och grått, men förhoppningvis ska det bli uppehåll mot eftermiddagen - vi får väl se. Russet ska gå lektion idag, tränsning & sadling skulle tydligen stå på schemat - det är sambons dotter som håller lektionerna. Idag får gårdsbestyren stå tillbaka, jag fyller nog på höhäcken och vattnet om det behövs men i övrigt får allt vara. Jag sparar det till helgen istället.  Ska försöka hinna rida ut på stora hästen innan det blir mörkt och får se om grannen kan visa lite nya vägar :) hästarna stod under granen i skogshagen imorse, verkar fortfarande lyckliga över att få lite större hage och höhäcken blir inte tom lika snabbt. Bra :)

Upp till toppen
Annons: