Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 734 ggr
karisma
9/19/14, 7:16 AM

god morgon 20140919

Morgon där ute

 Dimman ligger tung över Lugnet men det var hela +11 vid halv fem Dags för fredags mys till kvällen få se vad det blir Idol och något gott att äta

Sköt om er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
MagganS-B
9/19/14, 7:52 AM
#1

God Morgon!

Dimma här också, ser ut att bli ännu en fin dag! Packar för fullt! Samos nästa!

Egedal
9/19/14, 8:08 AM
#2

God morgen. Solskin fra morgenstunden, det bliver endnu en fin sensommer dag. I aften skal der gøres klar til Russ-kul i morgen i Skåne, hvor jeg skal have min debut i tömkörning ☺️

garrilina
9/19/14, 8:19 AM
#3

God Morgon! När dimman lättade så blev det en klarblå himmel med sol. Har haft lite sovmorgon i dag då min första lektion börjar förs 8.50.  Ha det bra på Samos Maggan.

isla
9/19/14, 9:51 AM
#4

Dimma tidig morgon och nu sol. Har dragit på mig en förkylning med halsont som gjort att jag knappt sovit i natt så seg morgon idag. Ha en bra dag allihop. Snart helg! :)

StuteriSolo
9/19/14, 11:06 AM
#5

God middag i landet! Här ligger dimman tät ännu, det såg ut som det skulle lätta vid åttatiden, men icke. Igår blev det litet jobb i skogen, och idag hade jag tänkt komma ut en stund också, och kanske hinna ut med Röros eller någon av shettisarna. Sara och Anton hade tänkt fara utmed de andra russen.

VeronicaP
9/19/14, 12:54 PM
#6

God middag  :D

Ännu en härlig dag med sol och värme, här ska hovslagren komma och sko om Ijor och Mary, så nu hoppas vi att de ska klara sig säsongen ut sedan så vi slipper sko om dem ;)

Annons:
Reko
9/19/14, 8:33 PM
#7

God kväll! På förmiddagen körde jag nordsvenskarna som kom hem från betet förra helgen. Jodå, de ska nog klara av körningen på rådgivande unghingstbedömningen. Arn fick också gå ett varv innan han fick gå tillbaka till sin ungkarlsflock som också kom hem förra helgen. Eftermiddagen ägnades åt ettårshingsten som ska hämtas hem i morgon. Jag hann också hälsa på hemma hos tre russägare!

Upp till toppen
Annons: