Annons:
Etikettuppfödare
Läst 3639 ggr
MagganS-B
1/22/13, 11:27 AM

2.00-diplom

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2.00-diplomen till uppfödarna klara! Kommer att delas ut på lokalföreningarnas årsmöten!

30 diplomberättigade russ varav 14 är uppfödda på Gotland!

Grattis alla!

Annons:
Erja
1/22/13, 5:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Grattis till dig själv! Glad

Jaris Ess & Laura Mattila

Bild: Laura Taimioja

Anemona
1/22/13, 6:04 PM
#2

Tack Maggan för att du har hållit i diplomen under så många år :-)

Äras den som äras bör! Lägg gärna ut en blänkare på FB - Russ/Ponnytravsidorna… tror inte att SPTF publicerar dem på sin sida. Vi ska berätta hur duktiga russ vi har och frmför allt vilka som har fött upp dem. Inga uppfödare -inga russ, så är det bara

Winner04
1/22/13, 6:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Grattis själv Maggan och Grattis Erja! och även alla andra såklartGlad

Jag vill sända ett stort Grattis till Carina Hansson som fött upp vår fina Te-Quila och även ett stort tack till att vi fick möjligheten av er att köpa henne, vi är evigt tacksamma! Grattis och tack Glad

Foto: Arvikatravet.
På denna bild passerar Te-Quila mållinjen och travade för första gången under 2.00 nämligen 1.59,8. Vilket innebär att hon även är Gumino's första avkomma under den magiska gränsen plus att hon är från den första årskullen!

MagganS-B
1/22/13, 7:17 PM
#4

# 2 SPTF har inget med diplomen att göra längre, tyvärr, utan det är enbart Russavelsföreningens sak. Men jag lägger ut på FB också, listan kommer här!

Sen är det ju faktiskt du Ewa som är "mamma" till bilden! Skrattande

PernillaJ
1/22/13, 7:57 PM
#5

Bra jobbat Maggan!

#4 Det skulle förstås stått på Jaris Ess också att han är exporterad till Finland.

MagganS-B
1/22/13, 10:02 PM
#6

# 5 Jag har inte skrivit på någon att dom är exporterade……tycker inte det behövs eller? Det blir ju mer att hålla reda på!

Annons:
PernillaJ
1/22/13, 10:38 PM
#7

#6 Nej, jag tycker inte heller att det ska stå på diplomet. Det är mer för listan i tidningen, att det kan vara kul att se hur många duktiga travruss som exporterats, som en notering bara.

VeronicaP
1/23/13, 3:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Säger också Grattis till dig själv

På bilden Amanda Frick och Lova Ess

MagganS-B
1/23/13, 3:17 PM
#9

Tack! Ni är så gulliga! ♥

ostsiv
1/24/13, 8:59 PM
#10

Om uppfödaren inte är aktiv längre och inte medlem Svenska Russavelsföreningen, hur får de då diplomen ?

MagganS-B
1/25/13, 4:42 PM
#11

Om de olika lokalföreningarna är "på hugget" så bjuder dom naturligtvis in dom som skall ha diplom, annars får du skicka ett mail till Russavelsfören:s ordf. Kristina Ahlström att du vill ha det per post, hon har dom nu (hoppas jag!)…..

ostsiv
1/26/13, 9:59 PM
#12

#11 Jag tänker på Shakiras uppfödare Glad hon har inga russ längre och jag tror inte hon är medlem…. Men jag kan kolla med henne. Annars så skickar jag hennes adress till Kristina ?

MagganS-B
1/26/13, 11:45 PM
#13

# 12 Tänkte faktiskt på henne också, men hon har sånt ovanligt namn så det är nog inte svårt med adressen, men om du skickar den till Kristina så blir det jättebra! Tack för omtanken!

Annons:
rebeccajansson
1/27/13, 11:45 AM
#14

Det lönar sig att köpa hästar från Gotland :)

Vikasstuteri
3/11/13, 1:12 PM
#15

När skickas diplomen ut?Ler

MagganS-B
3/11/13, 9:48 PM
#16

# 15 Ert delas nog ut på Öst-russ årsmöte…..vill du ha det skickat så kan du väl kontakta Kristina, ordf. i Russavelsföreningen…..Länge sen jag lämnade dom till henne! Tror det var i slutet på Januari!

Maggan

Upp till toppen
Annons: